Sabtu, Oktober 23

para playboy mana tau anda jumpa awek begini hehehe

..... errr anda playgirl sekiranya [buat awek2 d luar sana].......


Menyimpan Kisah One Night Stand
Tidak hanya satu, tapi lebih. One night stand tidak bererti berakhir dengan s3x belaka. Sedikit hubungan fizikal sudah menjawab seberapa kedekatan Kamu dengan jantan yang Kamu kagumi, tapi bukan untuk jangka panjang.

Status Facebook Sering Berubah 
Mulai dari “bujang”, “berhubungan”, lalu pindah menjadi “sulit”. Ini menandakan Kamu seperti mencari jantan untuk happy2 saja. Sekalipun Kamu mencuba mencari yang terbaik, tapi dimata jantan, Kamu seorang playgirl.

Berhubungan Dengan Dua Jantan Dalam Satu Grup 
Misalnya Kamu pernah berhubungan dengan jantan dalam satu pasukan bola, lalu di waktu lain Kamu berhubungan dengan rakan satu pasukannya. Secara tidak sedar hampir setengah jumlah pasukan tersebut pernah dekat dengan Kamu. Benar-benar pecinta lelaki.

Mudah Memberi Nombor Telepon 
Kamu sudah punya kekasih tapi dengan mudah kamu memberi nombor Kamu. Hati-hati, karena ini tandanya Kamu masih memberi celah untuk menarik perhatian jantan lain, atau curang.

Mudah Meninggalkan 
Senang mempermainkan perasaan seseorang bisa menjadi ukuran. Bayangkan saat hubungan sedang hangat, tiba-tiba Kamu pergi tanpa khabar hanya untuk menegaskan “Siapa bos-nya”. Jika Kamu sudah sampai tahap ini, Kamu betul-betul playgirl sejati.

Tidak Pernah Cukup 
Jantan berusaha keras untuk mendekati Kamu, dan itu tidak cukup bagi kamu. Kalau Kamu tidak puas hati, Kamu pergi meninggalkannya begitu sahaja.


Wow..... ada la jugak aku jumpa 2-3 org awek yg begini..... hehehe 

1 ulasan:

  1. teringat pesan seseorang .. "jgn mudah bagi nombor tipon ngan owank2 lam pesbuk neh .."
    alhamdulillah .. saya pom bukan suka bg no tipon mau pom jawap pangilan owank ..

    tp ada sebahagian fakta di atas tuh boleh lah di katakan dangkal yang saya kategorikan ia dalam golongan 'buruk sangka' ..

    Jgn buruk sangka .. Tuhan marah .. dan jgn terus label wanita cmtuh .. akan menimbulkan fitnah .. fitnah tuh spt membunuh ..

    "Boleh jadi kamu sangka perkara itu buruk sedangkan ALLAH tahu sesuatu yang tidak kamu tahu" ..

    BalasPadam