Isnin, Ogos 16

ini aku nak report polis ni...........

tadi aku ketemu 2 sahabat.... sahabat yg hensem nya boleh masuk filem arahan Ar badul..... itu ini ceritanya pasal MLM yg di niagakan nya sekarang ini...... dan telingaku yg cute ini mula jadi sedikit panas... tambah2lagi tengah hari sudah amat memeritkan............. "bah ini cerita tak boleh di bual d siring2 jalan begini..... cerita ini harusnya d bual d kedai kopi" jawab ku.....................

"naaa..... ini lah masalah nya ni..... " sambung kawan yg lagi satu....... "kita repot polis kenapa semua restoran melayu tutup sekarang ni.....ini aku nak report polis ni........... "

bla bla bla........ aku sambung bla bla bla.......... aku baru perasan ciwik yg jaga kedai belakang lokasi kami berbual bikin geram comel nya..... dan kami masih terus bla bla bla........ hu ha hu ha.... sambil ketawa hu ha hu ha.....

lepas bersalaman aku senyum2 geli hati......... sambil memandu 4x4 ku aku sempat melirik awek itu dalam hati kalau dulu2 jaman c jebat masih idup......  siap kau ciwik.....kalau inda meniguk wayang... berduet kau d karoke..... namun kini jebat dah tak nak derhaka pada bini lagi..... apa pun aku sentiasa mengagumi ciptaan tuhan yg bernama wanita ini...... Subhanallah.......

Salam ramadan..........................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan