Ahad, Ogos 1

pacaran sama kereta tua ku……

setelah 3 bulan setengah2 sabar menunggu proses baik pulih dan mengecat Landcruiser II tu akhirnya siap juga namun banyak yg masih kurang…… part2nya pun agak susah nak cari kat kedai terpakai iskkk……sama macam perempuan kalau agak lama acsesoris nya juga susah nak jumpa.... apa2 pun sekarang ni aku tengah asyik pacaran sama keta tua ku yg baru kena make up kaler hijau tua metalic emmmm finishing cat not bad but dalaman tu yg bikin susah ati mana nak carik dash board yg cantik sikit agak payah….. tanya2 member harga dia 4k uikkkkk buli pingsan aku…… tapi tak apa pasal biarpun dah tua tapi bagi aku keta ni adalah bini baru aku hehehehe…. errr bini tua aku yg wira putih cop InitalD tu dah habis bayar tinggal mo General Overhaul jak……

begitulah aku menjaga kereta.... kereta ni macam permpuan... perlu d belai d manja mesti sentiasa wangi dalaman nya.... mesti hebat sportlight nya.... tak perlu besar sangat cukup lah boleh terangi jalan kala memerlukan......

Wira putih ku yg berjasa besar padaku perlu di Overhaul.... kali terakir aku overhaul keta tua ku adalah masa.... aku bersama Zu dulu..... dah 6 tahun lalu.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan